Rola genetyki w personalizowanej terapii farmakologicznej.
Reklama może być ściśle powiązana z Internetem, a konkretniej, ze stronami internetowymi, na jakich będzie usytuowana. dobór treści reklamy do treści strony, na jakiej ona się znajduje jest uniwersalnym działaniem marketingowym w Internecie. jeśli bywa ona w jakiś sposób powiązana z wiadomością, której szuka użytkownik w Internecie, istnieje możliwość, że zaciekawi się on treścią tej reklamy. Taka promocja zwana jest reklamą kontekstową, której jakimś z rodzajów jest reklama sponsorowana – ANCHOR. Kiedy internauta pisze interesujące go słowo w wyszukiwarce, wyświetlają się wykazy stron związanych ze hasłem przewodnim, jak również reklama kontekstowa. Jeżeli kwota, która jest tutaj podstawowym wymogiem na wyskoczenie reklamy, jest odpowiednia, to link do danej strony promującej zostanie umieszczony na górze spisu stron, jakie są efektem wyszukiwania. zatem na reklamę ową trafiamy nieświadomie i prawdę mówiąc przez czysty przypadek, biorąc korzyści z wyszukiwarki w Internecie lub trafiając na pewien portal internetowy.
2. Otwórz link
4. Wiadomości